pondělí 19. března 2018

.../42/

Přišla jsem si sem odpočinout a postěžovat si.

Rozhodla jsem se dopoledne střihat, odpoledne šít. Ale už první krok mi napěnil krev. To se mi, skutečně, ale opravdu skutečně /...../ ještě nestalo.
Chtěla jsem srovnat látku, položit střih....a hle, je tak pěkně ustřižená, že nestačím valit oči. Z obou stran.A to je prosím kupováno v docela renomovaném eshopu....nebudu jmenovat, vím jen, že to bylo naposledy, co jsme tam objednávaly.
Nakupuju látky u několika eshopů, ale tohle se mi nikdy nestalo. Spíš mám několik cm navíc, než jsem objednala, než toto. Když jsem to srovnala podle postranních švů, na obou stranách je cca 5 cm zub. Já vím, že prostřihám při položení střihu, ale takhle prasáckou práci vidím po dlouhé době.


Nakupuji i v kamenných obchodech, které mají eshop a vidím, jak paní majitelka látku urovná na řezací ploše, změří, s velkým pravítkem a řezačem uřízne...
Prostě jsem to nezažila ani tady http://www.patchworkobchod.cz ani tady https://www.m-latky.cz. Tady jsou prostě jedničky....Moje s ***
To mám spíš špatnou zkušenost z normálních obchodů,např v UL na Masaryčce nad Hraničářem, kde po naměření látku pidlají nůžkami, jak to jde....jedno, jaká kvalita látky...Tam už jsem taky byla naposledy....

Ale eshop s kvalitními látkami ????? Za dobrý peníz???? Dost dobrý....
Srovnat to musím, aby se díly kalhot nekroutily, tak jsem na to přišla...Jsem smutná, jsem zvědavá, kolik látky naměřím po zarovnání.....

Dost nářků a hromování.
Už jsem se zchladila.
Venku bylo ještě před chvílí -10, sníh křupe pod nohama, prostě zima, jak má být.

Hezký a pohodový den všem.



2 komentáře:

  1. Tak s týmto mám aj ja podobné patálie s panamou. Tá má viditeľnú niť, podľa ktorej sa dá strihať, ale to by vyžadovala asi viac času, tak sa strihá krivo, hlavne rýchlo :-(
    Ja nakupujem len v kamenných obchodoch a tak ti poviem, tam ešte rezače nedorazili :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou....hezký den a lepší zdraví oběma....pa

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu