neděle 8. října 2023

...sobota bývá lepším

 dnem než je neděle. Logicky. V neděli odpoledne už člověk pomalu myslí na práci v pondělí, školu atd. Takže sobota je jediným "svobodným" dnem....

Včera dopoledne jsem z posledních zbytků a zbytečků dodělala ještě tři dýňky.



 Mladí byli dopoledne s dětmi v Prostějově, Ondra hrál fotbal. A odpoledne na pár hodin přijeli k nám....
Ondra zalezl na chvíli k mému tabletu, Zbyněk opravoval * a my s dcerou povídaly. Pan Há koukal na snooker a testoval nové naslouchátko, které jsem mu koupila jako dárek, hihihi, k narozeninám. Vyndala jsem ho dříve, chtěla jsem s dcerou konzultovat nabíjení atd. Tak už jsem mu ho dala, aby líp slyšel Simonku, ona s ním vždycky "pípá" tenkým hlasem a on nerozumí. Takže už jo...

Simi si později dýňkyodvezla v krabici v krabici na chatu, snad nějakou nabídne spolutchýni Hele k vřesu, který jsem jí nechala koupit....Jako i mně a dceři...Zbyněk byl nám koupit nové prkénko na WC* a tak jsem chlapce zneužila k nákupu květin.



Dcera mi přivezla svíčky, tak jsou v proutěné misce. Zatím.
A ještě jsem od nich dostala krásnou chryzantémku.


Mám tedy dneska v bytě spoustu kvítků, protože jsem si ještě v týdnu koupila malý brambořík...Ale o tom už jsem psala,asi, že se bojím, jestli mi přežije. Teď je v kuchyni na jídelním stole.


Takže v bytě květiny, venku se to ale schyluje ke skutečnému podzimu. Včera odpoledne jsme na chvíli větrali oteřenými dveřmi na balkon. A venku bylo teplo a sluníčko. Teprve navečer se zatáhlo a ochladilo.




A ráno už byl podzim. Tma dlouho, protože mraky, mrholilo a bylo jen 7-8 stupňů. Odpoledne se to sice trochu protrhalo, ale pořád se střídá zamračeno s chvílemi slunce mezi mraky.

Klidný zbytek víkendu všem.
💖💗💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...