pondělí 16. října 2023

...na chvíli

 si dám pokoj s rodinnými fotkami, bylo toho dost. Jen maličko....hihihi. Minioslava 80.tin pana Há. Úzká rodina.






💕💖💘

Dneska jsem se věnovala domácnosti a ušila 6 !!!! polštářků do obýváku. Ze závěsu, který byl jen jednou praný z ložnice v Ústí nad labem. Ještě mám dvoje takové málo používané v bývalém bytě a s těmi jsem počítala na zádířka případných patchworkových dek.
Tolik jsem jich ušila jen proto, že jsem vymyslela rychlý postup a obálkové "zapínání" nezapínání zezadu.



Druhý závěs jsem přehodila přes jídelní stůl, ale je moc velký. I když, když se stůl zvětší pro víc lidí než 6, tak to by byl akorát. Ale nevím. Ubrusů mám dost.


Venku je chladno a proměnlivá obloha, chvílemi slunce a pak mračouny jako tmavě šedá peřina se sněhem.

Vyměňovala jsem v tiskárně obě barvy a tiskla si návod na podzimné KAL s Vlněnými sestrami. A příští týden bude na jejich YT kanále večírek s nahozením na něj.



Takže teď, po obědě, pan Há pospává, já si prohlížím blogy a oblíbená videa na YT.
Tady jedno s pečením a vařením. Paní Korejka Silvia udělá kynuté těsto a dá ho pod folií do trouby 40 stupňů na 30 minut. S pohárky s vodou. A vyndá těsta plnou mísu. Zajímavé....


A v čase 15,41 je na stole u ní stejná listopadka jakou mám dneska na stole já....

Klidné odpoledne všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...