pátek 20. října 2023

... a je tu zase pátek...

 Dneska jdu na schůzku toxikologických důchodek z Ústí/L na detašovaném bydlišti v Olomouci/u Uršuly, hihihi.

Takže úklid jsem nechala na víkend, mám den odpočinku před...

Ve středu byl pan Há pozván na setkání jubilantů na olomouckou radnici. Ale protože ty jeho nohy...tak nechtěl jít osobně. Zaskočila tam dcera, dostala pro něj růži a dárek v obálce, přání a poukaz na 200 Kč. Pořád lepší než nějaká plaketka města.

Růže je krásná...



Včera jsem byla jako rozlámaná po těch 5 km procházky po okolí. Ale musím se vyhecovat jít i sama, nejsem na to zvyklá, všudem jsem chodila s panem Há. Celé roky...Tak zase něco vymyslím příští týden.
V sobotu odpoledne přijde dcera, sama, má taky nějakou "hospodskou" záležitost a děti s tátou budou na chatě. A chceme si domluvit příští výkend, kdy jedeme do Ústí.***
Příští týden máme celý rušnější, jeden den očkování, jeden den kontrola oční po operacích, jeden den si vyhrazuji na nákup a zajištění jídla, protože jedeme s dcerou a dětmi na Sever ***. A pan Há bude mít jako spolubydlícího/strážce...našeho zetě. Od pátku do neděle.
Tak jsem zvědavá, jak to zvládneme, všichni.

Včera vyšla na Kosmasu další, už 54.knížka J.D.Robb o policistce Evě Dallasové. Vše, dobré i zlé, jde o detektivky...z doby let 2061 a dalších....Době tolerance mezi lidmi, pohlavími, registrovanou prostitucí a doby vysoké techniky. A zla mezi lidmi....a lásky mezi lidmi.....



Už jsem kus za polovinou a zjišťuji, že homofobie nezmizela ani v této době, přestože je manželství mezi stejněpohlavními osobami legální....Což tu u nás ještě nemáme....Ale jedna stránka z knihy jasně ukazuje, že lidi nezměníš, očima spisovatelky, samozřejmě.

Vytrženo z kontextu. Detektiv Eva s manželem diskutují o jednom svědkovi, který jim řekl, že je homosexuál narozený 1994 a jak se na něm reakce některých lidí na jeho orientaci podepsala....
Pozor, kniha nepojednává o homosexuálech, to je jen postřeh při vyšetřování únosů a vraždy....


Tak, za chvíli jedu. Jdu nachystat panu Há večeři, svačinu, zkontrolovat nabitost jeho mobilu....

Klidný páteční den všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...