úterý 3. října 2023

...smolila jsem se

 s tím celé dopoledne, ale přineslo mi to nejen radost, ale hlavně změnu.

Dopoledne přišla sestřička od péče za panem Há, zase na měsíc klid....Už je po výměně OK. A potom ještě přišel poštovní balíček se senzory na měření glykemie. A v mezičase mezi kapáním do očí a háčkováním koukáme s panem Há na snooker.

Nápad jsem viděla u Krampolínky. Na blogu má text k popisu práce i video s postupem krok za krokem.

https://www.krampolinka.cz/dyne-xena/


A můj výsledek, růžovky pro Simonku.....místo šťopky skořice. Jinak, mimochodem, u tohoto vzoru "dokola" je moc pěkná i rubová strana.


Včera jsem hrabala všude možně mezi mými věcmi na tvoření a vyndala jsem ven i moje letité dýničky v bílé barvě. Jiný vzor.
Podzimní výzdoba začala, hihihi.


Už jsem zase poklidila háčky, příze, výplně a jehly...ale začátek ruční práce to byl dobrý. Konečně jsem si z horní skříně v předsíni vyndala nařezané pruhy látek, tak přemýšlím, jestli nebudu chvíli šít nějaký patchwork. Malý, nic velikého, abych tomu zase přišla na chuť.

Klidný podvečer všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...