středa 18. října 2023

...ochladilo se,

ale zátím je slunečno a nebe modré.... Ještě to vypadá dobře, před některými domy jsou listopadky, barevné keře a kvetou/končí ještě růže.





Šla jsem do Zásilkovny a ještě do lékárny. Tak jsem si udělala malou procházku až ke hřbitovu na Nové Ulici.

Tohle je začátek cesty mé. Už od Zásilkovny v obchodě Onroad s jízdními koly...Vodojem s vodou na střeše....


Prošla jsem ulicí nad konečnou tramvaje. Okolo mne byly domky a zahrady, pevné a neprůhledné ploty, pořád pomalu do kopečka.A už jsem u hřbitova.

Kaple v zadní oplocené/jinak prázdé/ části se má rekonstruovat a používat ????


I ty sloupy u vrat se maličko rozpadají.




Hroby nové i velmi staré. V jedné části se některé stařičké a zarostlé ruší. A zatravňuje se.




Hroby Milosrdných sester....



Staré stromy, alejka od vstupní ulice/Tabulový vrch ???


Potom jsem sešla na ulici Okružní a podél ní šla skoro domů. Odbočila jsem jen mezi domy/paneláky a domky a okolo kostela Panny Marie Pomocnice. Momentálně opravují hlavní schodiště z ulice, tak jsem šla bokem. Okolo je spousta starých vznosných stromů.

Pohled z chodníku od vodojemu směrem k nemocnici/ul. I.P.Pavlova, tam jsem odbočila za stromy a odhlučnění je tam opravdu dobré. A nic okolo není vidět.





Doprava na ulici byla pěkně hustá. Zvláště nyní, když okolo nás odklánějí dopravu ze středu města, kde opravují všechny křižovatky na průtahu městem....


Ušla jsem necelých 5 km, pěkně jsem se rozhýbala, hihihi.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜









 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...