středa 27. září 2023

...nic významného

se nestalo....Ale, jak říkáme s dcerou, žádná zpráva, dobrá zpráva...hihihi.

Ráno bylo krásně podzimní, s přízemní mlhou. To se mi to povídá, když nemusím po ránu spěchat do práce, chystat děti atd...Nojo, to už mám za sebou.




Dopoledne jsem byla na malém nákupu a v Zásilkovně pro balíček. To už bylo plné slunce a pěkně teplo. Okolo našeho domu je uklizeno, byli tu hoši na traktůrcích a posekali...




Po Okružní ulici jezdí mnohem víc aut, protože velká oprava křižovatek na hlavním tahu skrz město....





Odpoledne pojkračujeme v kapání do očí, pan Há snooker v tv a já si asi budu číst, nevím. Na pletení asi nedojde, bolí mě klouby na rukách a prstech...
Stroje pracují, myčka myje, pračka pere. To je život....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜





 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...