neděle 3. září 2023

...abych napravila

 svou chybu o lokaci včerejšího výletu mladých s přáteli, píšu sem o tom jejich výšlapu....hihihi.

hranická propast je nejhlubší propastí na světě....







Asi to bylo fajn, víc detailů nevím.....teprve vyslechnu.....Tohle je jen uputávka, kdyby se někdo chtěl inspirovat na podzimní nedlouhý výlet.

Já dneska dodělávám prádlo konce prázdnin, peru deky a polštáře, snad bude dneska aspoň jako včera a uschne mi to.
Aby bylo čisto a vypráno na další přespávání.
😀😁😅
V pátek mi říkala dcera, mami, víš, že ti v tom rohu kvete orchidej ??? Nevěděla jsem. Chudinka tam skončila po všemožných přesunech jako "letos odkvetlá" a tak je květ nakloněný a vytvarovaný podle místa, které na ní zbylo....



💕💖💗

Toto video je tu hlavně kvůli dceři. Měla/má? unavené vlasy, koupila si nějaký tvrdý šampon a zdálo se jí, že má vlasy ještě horší. Ale mladá žena/vietnamka v Německu, má na tomto videu návod na domácí šampony, mluví tam i o těch "těžkých" vlasech, co po některých jsou...Ona sama má vlasy nádherné. Tak to koukej zkouknout, dcero moje.....a poslouchej.....


💓💔💘

A ještě  nové video Vlněných sester, mají jubileum, 10 let eshopu. Je dost dlouhé, já u něj pletu a poslouchám.




💚💛💜

Klidnou poslední prázdninovou neděli všem.....
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...