úterý 5. září 2023

...první školní den

 byl hektický i pro nás s dědou...pardon panem Há, ......

Dopoledne jsme spolu vyjeli do města, byl objednaný na oční, spádového lékaře tedy máme . Dokonce i já už jsem objednaná. Víte, jaké to je s lékaři....Všude plno. Takže dopoledne dopadlo pro nás dobře, odpoledne se zastavili mladí, na jedno kafe a pak vezli Ondru na fotbalový trénink jinam. Jejich hřiště je totiž podmáčené...

Jinak sms, mms, telefony...prostě prvňáčci. Promiň Ondro, ty už jsi mazák a čtvrťák....


Simonka v Olomouci.....


Péťa v Oboře u Loun.....
A ještě jiné spřátelené dětičky, ale ty sem nedávám, páč nemám povolení....

💕💖💘

Dneska jsem "dřela" už od rána. Zavolala paní doktorce o recepty. Ta mi je poslala a já zarezervovala v lékárně www.benu.cz. Už mi volali, jeden lék bude až odpoledne, zajedu tam zítra dopoledne a udělám ještě nějaké jiné pochůzky. Tuhle rezervační službu miluju.....
👍👍👍👍👍

Takže tak.
Dneska čekáme na sestřičku a každoměsíční údržbu pana Há, hihihi.
Tak sedím a čtu si oblíbené blogy a videa na YT.

Moc se mi líbí příspěvek Toulavé boty, moc pěkně napsané. Opravdu se s tím ztotožňuji, sama toho moc nenacestuju v praxi, tak se ráda podívám a počtu si prostřednictvím médií....

💖

Jak říká název blogu Jitky Krása je všude..., i s ní si ráda zacestuji po různých koutech světa vezdejšího....

💗

Taky mám makovice jako Hana na baví mě to. Dostala jsem je od spolutchýně Heleny, zatím byly jen ve džbánku, teď k nim přibyla měsíčnice a musím se podívat na internetu...Na nějakou vazbu nebo tak něco.

💙

Moje oblíbená profesorka a šička kabelek Rosa Mitnik byla v muzeu A.Frankové. Tu knihu=deník, miluju ož od dětství. Vždycky bulím, i když už vím....jak to bylo dál.....
💚

Honem rychle k něčemu veselejšímu...I když přečíst si tu knihu by měla být povinnost každého člověka.
Po dlouhé době jsem zase narazila na blog https://sandra-cherryheart.blogspot.com. Je mnohem obsažnější než býval, je tam celé spektrum jejích oblíbených činností a i eshop. Na mě sice hodně "růžové", ale zase to ve mně spouští vlnu optimismu.

💛

A ještě na skok do krásné české krajiny/ a moc pěkných fotek ...jen tak si fotím... s Jitkou. Kolikrát už jsem měla pomyšlení na stažení nějaké její pěkné fotky na obrazovku pc. Zatím tedy využívám jen ty zeťovi.

💜

A dost. Za chvíli půjdu vařit, dneska segedýn a brambory. Před polednem přijde sestřička a odpoledne budu něco málo dělat pro sebe....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...