čtvrtek 7. září 2023

...dneska slezina

 olomouckých toxiholek z Ústí, hihihi.

Ale to je za pár hodin.

Včera jsem byla dopoledne ve městě v Benu lékárně/rezervace receptů...samozřujmě něco neměli, tak mi volali a už to pak bylo OK...Tahle služba se mi moc líbí. Doufám, že jí nějaký chytrák nezruší.....V téhle zemi by se člověk nedivil. Začínám si opravdu myslet že....tahle země není pro staré.....

No a šla jsem okolo Sv.Moritze na tramvaj a udělala zase nějaké fotky, minule pršelo, když jsme tam byli s Ondráškem.

https://www.moric-olomouc.cz/historie

I tady se tak trochu podepsali místní komunisti, když v 80.letech minulého století prosadili vedle histrorické stavby budovu Prioru/dnešní Galerie Moritz. Je to podobné jako v Ústí, kde vedle dominanty města, šikmého kostela, postavili Forum. https://www.kudyznudy.cz/aktivity/kostel-nanebevzeti-panny-marie-v-usti-nad-labem Ale tam to podle mne mělo smysl, kostel "prokoukl" a víc lidí o něm ví...Město/kraj absolutních ateistů a přistěhovalců objevil něco málo historie, co tam zůstalo.... Tady je okolo dlažba z plochých kamenů a podle mne sem zapadá i ten obchoďák, hihihi.







Dlažba je okolo kostela taková starodávná....na podpatky asi nic moc, ale v Olomouci je tolik dlažby, že to zanikne. A všichni jsou zvyklí.


Dneska velký nákup, byla jsem doma dříve, než pan Há vstal.

Tak jo.....

Hezký den všem.
A pozor na kovid....
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...