úterý 12. září 2023

...dneska jen

 odpolední cesta k mladým a odvedení Simonky na zpěv....Bylo horko a pálilo slunce, jako by ani nebylo září v našem podnebním pásmu.

Pan Há kouká na snooker a já sedám k pc a píšu jen něco málo....Z toho, co mě zaujalo dopoledne.

Důchodkaeva mě překvapila, že ze zlatobýlu se dá vařit čaj s léčivými účinky. Užívala jsem si ho rok co rok na domku v Tisé do vázi nejen pro mne, ale i pro mou maminku...., Ale nikdy jsem to nezkusila udělat jako čaj.. A tady je ho málo, alespoň v mém nejbližším okolí není nikde. Asi malá nadmořská výška ????

U Jitky na Krása je všude... jsem se zase inspirovala větrným mlýnem něco přes 50 km od Olomouce. A hned jsem to jako nápad na malý výlet poslala dceři.https://www.kudyznudy.cz/aktivity/technicka-pamatka-vetrny-mlyn-v-ruprechtove-s-unik

MarijaKes jsem našla zpětně jeden zajímavý článek, je ze začátku února letošního roku.....

Ale i její novinky o zahradě  https://fotomarijakes.blogspot.com mě zaujaly, jejich chata v kopečku mi zase pro změnu připomenula další kolegyni z našeho soudního oddělení, Evu řečenou Páďa....Ta má s mužem podobnou chatu kousek od města Ústí/L, v dost prudkém kopci s nádherným výhledem na vlnící se řeku Labe hluboko pod nimi....Zdravím vás moji milí....

No a to je pro dnešní den všechno.

                                                                      Klidný večer všem.

                                                                        💖💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...