pátek 15. září 2023

...chystám se na

 zimu. Hihihi.

Minulý měsíc jsem byla šetrnější/méně koupených knih ???, hihihi....tak jsem si objednala u Vlněných sester dvě příze a "výroční" tužky.

Mám příze/ITO,Arvetu,apod. v těchto odstínech, tak bych měla po Vánocích plést něco na jaro. Protože mi to trvá dlouho....




A ještě něco jiného než ruční práce, hihihi.

Spolutcháni se, jako každý rok minimálně 1x, odměnili a odletěli do Turecka za teplem a sluncem/mořem. Takže mladí hlídají borderkolii Dášenku. A děti si psa užijí na pár dní i doma.




My jinak s panem Há jsme OK, začali jsme, 3 dny před operací, kapat do pravého oka. Venku je slunečno a větrno, tak uvidíme. Po včerejším propršeném/přeháňky dni je zase pěkně.

Dopoledne jsem byla na nákupu a v Zásilkovně pro balíček od VS, viz výše. Potom jsem vařila, dneska cuketové placky s tofu a ovesnými vločkami. Bylo to moc dobré. Když jsem uklízela do lednice mladou cibulku z nákupu, všimla jsem si, že jsem do té krabice dala minule i dvě avokáda.Jinde nebylo místo.A už na ně nemyslela. Sejde z očí, sejde z mysli. Tak jsem udělala guacamole. Bylo to s tím opravdu moc dobré...Ani jsem to nestačila vyfotit....

Hezký konec týdne všem.
💖💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...