pátek 1. září 2023

...před chvilkou

 dcera s dětmi odjela, byla jsem s nimi. Museli jsme zaparkovat daleko od našeho domu, parkování je tady hrozné...Takže jsem jim pomohla s taškami, děti chtěly s sebou domů i postavená nová Lega. Mají prý v obýváku postavené City...tak domy i auta atd. chtějí přiřadit a pohrát si. Než to uklidí před školou....hihihi.

Dneska dopoledne jsme jeli s dětmi na Naučnou stezku Světluška. Zase kousek od Prostějova. Prostě na druhou stranu, než jsme obvykle jezdívali a jezdíme...




V altánu ve spodní části je posezení v klidu, na stole Člověče nezlob se !  Vedle altánu šachová deska z dlaždic a ve vozíku figurky....
Skluzavka a lezení zdola po provaze, vysoký pojezd na svezení jednotlivce....



Zvonička.....


Domky a domečky, spousta úkolů a informací o lese.....






Psík patří k personálu....


💙💚

Stezka vznikla v katastru obce Ptení *, která má nad ní záštitu. Vede při okraji lesa a mezi stromy prosvítá areál https://staje-mm.cz. Jezdecké koňské stáje M + M s nádhernými koni.

* o historii v článku vydaném před lety k jubileu vzniku obce, současnost je trochu jiná. Zámek začali opravovat, prostě život jde dál....


Jeden k nám přišel, nechal se pohladit, ale když zjistil, že nemáme žádný mlsek, tak v klidu odešel.

💛💜

Cestou lesem už mimo stezku u parkoviště jsem si utrhla větvičky Měsíčnice do vázy a pak honem do Olomouce za panem Há.



Oběd jsme si uvařily večer předtím, tak jen ohřát, sníst, polední klid/hihihi. Hlavně já a dcera, pak trocha toho povídání a před necelou hodinou odjeli domů.

Oni jedou s přáteli zítra ještě na jeden výlet okolo propasti v Hranice/M ***....a to bude opravdu konec letošních prázdnin.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜

*** opraveno po konzultaci s dcerou, hihihi


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...