středa 8. února 2023

... odpolední čas dneska

 věnuji čtení a prohlížení videí na YT.

A zase jsem objevila něco nového, no novějšího, pro mou mysl. Já nově sleduji dvojici mladých korejců, vegetariánů, a jejich život na farmě v horském údolí. A dneska začali připomínat blížící se jaro a jarní sázení a setí.

A bylo to celé o jakonu/yaconu atd.... Dá se pěstovat i u nás, ale je citlivý na mrazíky a neroste v jílovité půdě.

Potravina pro dietáře a i diabetiky. Všeobecné uplatnění ve vaření i v syrovém stavu.


💖💗💙

Na druhou stranu tuhle mladou ženu sleduji už delší dobu, jedna z nejvíce navštěvovaných youtuberek v Číně.
V tomto příspěvku byla za strýcem v Hlubokých horách Yunnanu, sbírala hlízy různých rostlin a vzdušné kořeny orchidejí. A ty potom suší, zalévá lihem, používá na teplé nápoje, do vaření jako ochucovadlo.

A taky byla ve skleníku ??? na farmě ??? na sběru  houby Reishi - božské houby nesmrtelnosti...I u nás lze nakoupit přípravky z ní/lékárna, zdravá výživa.
A taky za tmy setřásala spóry houby z jejího klobouku a ze sušeného dělá horký nápoj s medem....


💚💛💜

Moje oblíbené Vlněné sestry chystají nový jarní KAL včetně nahazování 8.3.2023.

Novinky a noviny....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜




2 komentáře:

  1. Trochu pozdě,ale přeci a to se počítá taky, přeji vam hodne zdraví k vasim narozeninam,a at delateco vas bavi, vnoucata, pleteni,kimci,knihy,vylety,videa a srazy s pani Ursulou,urcite jsem neco zapomela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...