sobota 4. února 2023

... už zase

 je sobota....

I pro nás, seniory, čas letí. Stejně jako pro mladší generaci, to si pamatuji  jasně. V tom se nic nezměnilo. Jen ta komerce nás nutí od září myslet na Výnoce, od Vánoc hned na velikonoční zajíčky/a čokolády....a souběžně s tím masírovat nabídkou letní dovolené. A od té už jsme zase v září a to je čas na blížící se Vánoce....Hihihi

Včera jsme se probudili do bílého dne, sněžilo o 106, jen se to po obědě zlomilo a pršelo jako z proražené konve. Lilo. A v tom dešti jsem šla/tam i zpět, ke kamarádce Uršule na toxisraz v malém.... Bylo to moc pěkné popovídání...a popití dobrého vína a mňam jednohubek. Taky mi popřála k narozeninám/zítra...a dostala jsem dárečky a květinu....


Dneska jsem vstala a venku zase poprašek a namrzlo.




No, je prostě zima, "únor bílý, pole sílí". Říká jedna pranostika, že.

Dneska jen něco pro vlastníky dlouhých vlasů, ale i pro nás krátkovlasé. Her86m2 o péči o své vlasy, zajímavý zábal z výluhu ze lněného semínka atd.atd.


💖

Před chvílí jsem se dozvěděla něco znepokojivého, smutného a mysl se k tomu neustále vrací.... 
Je mi to moc líto, ale.... Nejsem schopná psát dál.

Klidný den všem.
A zdraví....zdraví.....
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...