sobota 25. února 2023

...pátek byl

 pro mne pracovním dnem, úklid, luxování, přišel nám nákup z Rohlik.cz. Takže uklidit obsah všech 11ti tašek. Tři byly z lékárny Benu, kde jsem kupovala nějaké zdravotní pomůcky a vitamíny. No a pak už jen nohy nahoru, hihihi.

Dneska venku povětří, fouká dost silný vítr, chvilku tu i sněžilo, ale sněžení/déšť jde tak nějak okolo Olomouce, jen se tu střídá ostré slunce s naducanými černými mraky.

Naši mladí jeli na jarní prázdniny do Bedřichova v Jizerských horách, už tam skoro budou....

A já jsem dopoledne uklízela ložnici, na zítra mám pokojík, přichystat si všechno na šití, dcera chce správky a kápi pro Ondru na karneval, já mám někde vaflovou látku na ručníky/utěrky. Musím jí najít a chci si našít několik menších ručníků, které dávám do kuchyně a na záchod. Ty, co mám, už vykazují známky opotřebení a udělám si z nich zase pro změnu hadérky na mytí....

A jinak nic. Naštěstí, že.

Koukala jsem na svá oblíbená videa. Nami v Japonsku má tento týden moc pěkné video. Po přestěhování do většího bytu už pomalu dolaďuje a dokupuje a dozařizuje....Má dneska i pěkné recepty, miso polévku ke snídani s dýní a houbičkami, jinou zeleninovou vě vývaru z řasy, atd. atd.


💖💗💙

A evulekotule má spoustu nových příspěvků na blogu https://www.svetuvstric.cz/blog. Jsou na cestách už přes rok, poslední měsíce budou/jsou v Austrálii a pak už se budou vracet do Čech.

💚💛💜

Hezký den všem.
A kdo má jarní prázdniny, tak ještě lepší dny a počasí....
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...