pondělí 6. února 2023

...hektická neděle

 za námi, bylo to moc fajn.

Místo dortu nakonec mechové poháry...jednodušší a byl i pro pana Há bez cukru...


Dostala jsem spoustu jarních kytek a voňavé svíčky. Na tom jsem byla domluvená s mladými, že teď nic nepotřebuju/dary, jen jejich častou přítomnost....a zdraví.....



A od Simonky navíc pizzu.....hihihi.
Ona ráda dělá dárky.


V podvečer se zastavili i spolutcháni i s psíkem Dášou, byl to veselé a hlučné....jak psík pobíhal v cizím prostoru a Simonka ho "ovládala".

Byla puštěná i TV, byl tenis s Portugalskem, naši chlapci postoupili do finálové skupiny....Tohle je teda reklama, že.



Dneska odpočívací den, Simonka má ve školce lyžování, tak se stará táta....A já zase zítra na zpěv...A ve čtvrtek na tanec, protože ve středu zase lyžování a tátova starost o dopravu do a ze školky s lyžemi. Musí se využít sníh v Hlubočkách, kam dětičky jezdí získávat zkušenosti na lyžích.
Mrzne tu, je jen poprašek sněhu.
Pan Há vstává, jdu vařit kafíčko....

Hezký den všem.
A díky za návštěvy u mne, vím, že každý má to své...
💖💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...