pátek 10. února 2023

...už od minulého

 týdne v Olomouci mrzne. Řeka Morava má, v některých stíněnějších místech, nekolika cm škraloup ledu.

Foceno cestou do školky....

Molo patří veslařskému klubu  vpravo ode mne....





Dneska je pátek, letí ty dny jako blázen. Včera jsem měla hektický den. Do oběda jsem musela stihnout přijmout a uklidit nákup z Rohlíku, potom přišla paní pěčovatelka za panem Há, potom ještě Zásilkovna/ velká krabice plná "káviček"  od www.nejkafe.cz,  a v půl dvanácté pomalu jdu na tramvaj. Pro Simonku si odpoledne přišla dcera, ochutnaly jsme novou kávu a ony jely na tancování. To má od 17,00 hod.
No a dneska klid, jen domácnost....Né, v osm mi zase Zásilkovna přivezla balíček od Vlněných sester na pletení jarního KALu s nimi. Ještě jsem byla v noční košili, hihihi.
Objednala jsem o jednu barvu víc, nevím, kterou vyberu....
Mají být čtyři, základní bude ta vanilkově bílá....
Semilla Melange



Ale nejdříve musím doplést Simonce ponožky a kus rukávů na svetr pro dceru....




Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...