úterý 21. února 2023

...včera jsem

 vyzvedávala Simonku ve školce a jely jsme k nim domů na Lazce. A cestou busem jsem viděla, jak vysoká je hladina Moravy pod mosty na nové náplavce. Je ve stejné úrovni jako okraj chodníku, stačí zapršet a přeteče. Konec konců, dneska to uvidíme, jdu pro vnučku a vedu jí na zpívání. A to jdeme na tramvaj cestou nad náplavkou....

Cestou domů od zastávky Hradisko jsem vyfotila Moravu, jak se valí směrem k centru města....Dokonce se mi zdálo, že se most trochu chvěje, pilíře jsou pod vodou, což vždycky nejsou....A už jsou zase kačeny, pěkně na kraji u břehu.










Hlídala jsem Simonku, Ondrášek jel s tátou na trénink, pak přišla dcera, trocha povídání. A protože zeť měl nějakou pojížďku, vzal mě domů autem, tak jsem byla doma o chvíli dříve, než obvykle autobusem.
Jo a ještě jsem si přes sklo u nich vyfotila včerejší západ slunce. Ten mobil to vyfotil víc do oranžova, ve skutečnosti bylo nebe červené....
A v odrazu je vidět TV, na kterou jsme se S. koukaly a já u toho pletla. S. byla unavená, první den ve školce po nemoci....


Jsem zvědavá na Moravu odpoledne....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...