pondělí 20. února 2023

...neflákám to jenom

 já, sleduji s nevolí, jak i ostatní míň přispívají...Na blog.....A já nemám CO číst, a nakukovat do cizých životů...

Minulý týden byla Simonka nemocná. V pondělí jsem jí vyzvedla ze školky a vedla k nim domů. A připadalo mi, že nějak pokašlává, nasucho. Upozornila jsem dceru a ta mi hned v úterý ráno volala, že prokašlala tím sýpavým kašlem celou noc a jdou k doktorce, aby si jí poslechla....Poslechla si jí, dostala/koupily kapičky a antihystaminika???? a paragraf do konce týdne. Takže mi odpadlo vyzvedávání ze školky, ale celý týden se nesl v mém obvyklém duchu, když někdo v rodině marodí...Jsem z toho taky skoro nemocná, dva dny jsem i já kašlala, ale už je to OK.

Víkend byl podle předpovědi teplý, ale foukal studený vítr, takže nula od nuly pošla. Chladno bylo i v bytě.

Ne moc kvalitní fotky z večera, dramatické nebe, příště si na večerní focení vezmu fotoaparát s nočním focením....




Včera se tu zastavili mladí s dětmi, bylo to moc fajn, zase je všechny vidět....Simonka je OK. Zeť mi poslal fotky z víkendu. V sobotu byl s Ondráškem u svých rodičů, v neděli plavat v aquaparku a byli oba příjemně unavení, hihihi.



A ještě pohled na děti doma, Simonka se "nudí", tak má povolený tablet, Ondra má svůj vymezený čas....


Tady u nás s panem Há je vše při starém, relativně se nic neděje.
Pletu, čtu si detektivky, starám se o domácnost se vším všudy a čas letí jako splašený.....

Dcera mi přivezla nějaké "správky" a opravy, měla bych ušít Ondrovi na karneval kápi jako zbrojnoši a udělat nový sponkovník pro Simonku, ten poslední jsem málo vyztužila a prohýbá se. Vzhledem k tomu, že o víkendu jedou na hory na sever Čech, budu na to mít čas. A sejít se s Uršulou, a odpočinout si "po tom".....

Jinak už nic....

Klidný den všem.....
A zdraví.....
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...