středa 2. listopadu 2022

...nový příspěvek,

 nový měsíc...listopad a mlhy. Tedy stejné jako v říjnu, ale ve vzduchu už je silně cítit zima.....



V neděli se u nás sešla celá rodina, i spolutcháni, a oslavili jsme narozeniny Ondráška, ty měl až v pondělí. Bylo to příjemné a hektické.


Simonka u nás zůstala přes noc, protože měla v pondělí očkování a ušetřili jsme si jednu cestu do školky. Ona je zlatíčko.....
V pondělí jsem už nic moc nedělala, zato včera jsem měla křížalový den, pro mladé. Přivezli si jablka od rodičů/spolutchánů.



Ty sklenice jsou nakonec dvě.

A ještě jeden obrázek. Tady v okolí jsou i rodinné domky a na plotech mají břečťan. A ten se vysemení a vzduchem /a bobky ptáků, že, se semínka roznesou. Okolo našeho domu jsou kusy louky a stromy, keře. A na jednom keři je vidět, jak je zlý cizopasník břešťan, už nejsou vidět původní větve, jen samý ovinující se  nájezdník. Tak jsem si ulomila do vázy tři výhonky....




Dneska je venku mlha, balkon je celý mokrý a vzduch je pěkně nasáklý vodou. To není pokaždé.
Bojuji se změnou času....Pořád něco......

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...