neděle 13. listopadu 2022

...milé sobotní odpoledne

 s našimi mladými, z mlžné Nové Ulice do slunešného centra města, pak přišla mlha i tam a když jsem jela s dětmi domů, bylo u nás modré nebe.







Bylo to moc pěkné, dost lidí, dobré svatomartinské víno. Jedna láhev domů, aby si užil i pan Há...

Večer pohádky....Babi, to není namalované, to je doopravdy.....reakce na Tlapkovou patrolu film. My s panem Há to víno, bylo dobré....
Teď ráno po dlouhé době krupicová kaše. Venku je pořád mlha a dost chladno, okolo 4 stupňů. My jsme v teple..... Na oběd přijdou za dětmi i mladí a pak, po odpolední svačině, pojedou domů....
Je mi fajn....

Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...