pátek 11. listopadu 2022

...mlha jako

 mléko, ani teď v poledne není úplně pryč.

Byla jsem na nákupu masa, v Ternu/družstevní prodejna, mají pult a moc pěkné maso. Pak už jen maličkosti, které nemají na rohlik.cz/drogérii co delší dobu kupuji, větší výběr sáčků na odpad.... A potom, hlavně, do Zásilkovny pro balíček.



Byla jsem jen několik metrů od domu a stejně je už v mlze......




Listí už je skoro všechno dole, mlžné vlhko dělá z listí pěkně klouzavou kaši....

A ještě k balíčku. Vloni bylo vyprodáno, letos jsem TO zachytila včas a už je doma. Mohl být už včera, ale to se mi nechtělo ven....


foto z jejího blogu-eshopu


A tady už zase moje.....
Tak teď už jen to složit.
Moc pěkné balení i uspořádání.....Jsou tam domečky čtyř velkostí.....



Přestože se momentálně snažím uklízet ekologicky po nákupu balíčku v eshopu  https://www.uklidproklid.eu/blog/. Tak jsem včera zkoukla i jiné video, něco dělá stejně, něco je podobné...


Mě docela zaujaly ty slupky z mandarínek.....

Klidný pátek všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...