sobota 12. listopadu 2022

...tak taková jsou

poslední tři rána. A celý den mlhavo, jak jsem fotila včera v parku u domu.


Ani moje oblíbená knihovna není moc vidět....



I ta mlha má něco do sebe, ale radši bych byla, kdyby nebyla.
Dneska po obědě se chystáme s mladými na chvíli na Svatomartinckou ochutnávku vína ...https://www.vinarskecentrum.cz/o-vine/vinarske-akce/89929344-svatomartinska-olomouc a nevím nevím, jak bude.

Jinak všechno jako obyčejně, vařím, peru, uklízím, trochu pletu, čtu si, díváme se na tenis s našimi děvčaty ve Skotsku. Dneska se Švýcarskem.

Dneska dělám k obědu květák, na chvíli jsem ho povařila. A pak ve stejné vodě uvařím brambory. Tohle ale dělám po celý život. Byla by škoda vylít jednak horkou vodu a za druhé bramborám výluh z květáku neuškodí, naopak.
Proto ty neprozaické fotky, hihihi.
Taky rozpálím velký hořák, když se začně voda vařit/cokoliv dělám, přendám na nejmenší a ještě ho i stáhnu. To samé platí s elektřinou a vařením. Dcera na indukci vaří s co nejmenším "číslem"....


Brambory máme od soukromníka, takže neprané, musí se chvíli nechat "odmočit".


Ještě nevím, jak ten květák udělám, předvařuji ho skoro pokaždé, když ho pak dělám třeba obalovaný, tak je zaměklý a dodělá se na pánvi. Jedině dušený/pak sypaný na dopečení sýrem, dávám syrový. Prostě to tak mám.
Mlha pořád leží a teď cítím někde v mlze nahoře slunce. Tak uvidíme.

Klidnou sobotu všem.
💖💗💙💚💛💜





 

1 komentář:

  1. Možná se někdy naučím psát lepší komentáře,nejsem zdatná na notebooku. Bydlím s manželem v domku,máme slepice, kočky, psa a králíky, a odkud píší?,2 km od Hamru nad Jezeře,ve vesnici Břevnište.Já se jmenuji Jindra a manžel Bohumil,tedy pan B.Nejradši bychpořad četla,jezdím do třech knihoven, do Liberce, do Hamru a u nas na vesnici. Toto jsem psala půl hodiny ,a neumim žádná srdička, ale vy je určitě vidíte ,jsou 3.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...