pátek 4. listopadu 2022

...včera jsem byla

 s dcerou a vnučkou na střeše Přírodovědecké fakulty UP tady v Olomouci. Nad vchodem byl transparent, tak jsem si musela přečíst o co jde. Stejně tomu běžná veřejnost nerozumí. Jen ti zasvěcení asi ano...

https://www.zurnal.upol.cz/nc/zprava/clanek/prirodovedci-se-stavi-proti-navrhu-na-deleni-majetku-podle-rektora-nejsou-jejich-obavy-o-kvalitu-vy/

Vyzvedávala jsem Simonku ve školce a šly jsme do Rozária, bohužel od 1.11. je otevřeno pouze do 15,00 hodin. Až do jara. Sešly jsme se s dcerou, povídaly/drbaly a protože jsme stály před budovou PF UP, šly jsme na střešní terasu.

Rozhled byl pěkný.

Prázdné rozárium.



Já budu sedět na růžové......


Dokonce jsme viděly náš dům, sice v dálce a jen vršek....A ta největší budova na obzoru je ta s vodojemem....





Moje holčičky....


Z 6.patra/terasy jsem já jela výtahem a holčičky po schodišti. Budova je uvnitř moc pěkná, taková noblesní ale moderní. A byla tam spousta studentů....
Potom jsme vnučku odvedly tančit a já šla s dcerou na tramvaj. Ještě mi ukázala, kam budu vodit Ondru na angličtinu, když bude třeba....
Hrůza je, že v pět hodin je tma....
Pěkné odpoledne, děkuji za něj.

Jak čas letí je vidět i u mých oblíbených blogerů. Alicii Paulson sleduji tak dlouho.... když ještě neměla dceru Amelii...a té bylo před pár dny 10 let. Moc ráda si u ní prohlížím její aktivity a všechno, co nám dovolí sledovat ze svého/jejich života.

Alena Hošanda už se taky nějakou dobu raduje/??? ze svého seniorství, babičkovství...A jezdí na výlety, na tom posledním byli i ve Slatinicích, lázních kousek od Olomouce. Kde jsme před rokem a půl byly s dětmi a dcerou za mou kolegyní Uršulou, která byla po operaci kyčle. Krátce po tom, co se přestěhovala z Ústí/L sem do O. za dcerou....
Dneska odpoledne se uvidíme, máme slezinu toxiholek. Ty ostatní, ústecké, jí měly včera.

Klidný pátek všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...