středa 23. listopadu 2022

...čas letí rychleji,

 než moje prsty na klávesnici.....

Den po svátku 17.listopadu jsem tu u nás měla děti i mladé, venku byla pěkná chumelenice, i když tady nic ležet nezůstalo. V sobotu dopoledne si děti jejich rodičové vyzvedli a jeli na chatu, tam to bylo se sněhem/blátem jinakší.




Já jsem sobotní odpoledne pobyla s Uršulou u ní, s bílým vínem a povídáním. Na setkání toxiholek...Ona byla minulý víkend s dcerou vlakem v Ústí, Adriana měla sraz ze základní školy, pro  U. udělala její kamarádka sraz ze "zpívánek", kam chodila roky....A všichni jí vyčítali, že se pořádně před stěhováním nerozloučila. Tak to napravili, hihihi.
V neděli jsem tedy dospávala i já....
V pondělí úklid, vaření, byla jsem v Zásilkovně.
Včerejšek jsem věnovala objednávání receptů na léky pro nás oba u paní doktorky, potom tlf./mobilní rezervaci v Benu lékárně a po obědě jsem měla léky připravené. Vyzvedla jsem je cestou na tramvaj, když jsem jela pro Simonku. A jely jsme spolu na zpěv.
Když jsem jí "odevzdala", vyšla jsem ven a sešla se na chvíli s dcerou. A pak honem domů do tepla.



Malinko po 16.té hodině zapadá slunce, takže už byla docela tma, když jsem dojela domů.

Dneska jdu zase pro vnučku, ale vezu jí k nim domů, dcera je do pěti v práci a zeť jde odpoledne s Ondrou na cvičení. A zase bude tma tmoucí, až přijdu domů....

Jinak se, chvála Bohu, nic převratného neděje. U nás v rodině.

Klidné dny i vám všem.
💖💗💙💚💛💜





3 komentáře:

  1. dobrý večer, tolik aktivit za jeden den ja nemam ani za tyden.i když ted mne samuel dost potrapil s jeho darkem k vanocům a k narozeninam.Hraje 1 ligu v fotbale v liberci a tak nutne potrebuje prý urcity fotbalovy dres Brazilie, ktery jemozno zakoupit na netu. Musela jsem pozadat Saru,ktera to nekde v anglictine objednala,snad to dojde. Ach to mistrovstvi sveta v fotbale......

    OdpovědětVymazat
  2. jo a ješte jsem to psala 49 minut

    OdpovědětVymazat
  3. Takový je život, někdy akce, někdy reakce, někdy klid.....hezké Vánoce s dárky.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...