středa 9. listopadu 2022

...reakce na

 komentář....

Kde a co koupit jako vánoční dárek ???

Tak třeba já. Včera jsem vyzvedávala vnučku ve školce a vedla jí na zpívání. Tam se k nám připojila dcera a hodinku zpěvu vždy využijeme na cesty po náměstí, povídání a někdy malé nakupování.

Včera jsme byly v hračkářství/má i eshop https://www.ceskykoutek.cz , jsou třeba i na FB https://www.facebook.com/CeskyKoutek/ a taky na Instagramu, víc toho nesleduji....

A mají tam nejen fantastické originální hry z dovozu od Djeco, ale spousty dalšího. A hlavně od českých místních/třeba papírnictví Mankai, u které nakupuji i já/, výrobců věcí pro děti.....Knihy, plecháčky, šité panenky, prostě mě mrzí, že jsem nevytáhla mobil a nefotila.....Paní prodavačka byla velmi příjemná a ochotná. Je pravda, že ceny jsou vyšší než za hory asijských/čínských hraček okolo nás....Ale kvalita je úplně jiná. A mohou potom putovat dál/prodat je, darovat nebo uložit pro další generaci....I my to tak děláme.

My nakoupily dobře, já hru od 7-99 pro oba, zvonek pro Simi na kolo, snad bude radši jezdit....Dcera plašič/lapač snů na výrobu pro kreativní Simonku a zázračné pero pro Péťu....A určitě jsme tam nebyly naposledy. Já tedy určitě. A jak jsem psala výš, mají i e shop.




A takových obchodů je samozřejme povícero.... Určitě v každém městě a místě.

A to nemluvím o internetu a jiném virtuálním světě, hihihi.
 Třeba https://www.dvatatove.cz. Moji oblíbenci, i tam občas nakupuji....

Nebo https://www.zvidavci.cz , kde jsem koupila knihu Záhada jednoho dinosaura s 24mi pytlíčky puzzle  jako adventní kalenář pro moje OBA.





https://www.agatinsvet.cz knihy i hračky

A takhle bych mohla pokračovat dál.....




A knihy a nejen je lze získat u všech knihkupců, mají eshopy ... Kosmas, knihy Alza, Dobrovský, albatrosmedia, atd. atd.
Výhodou e shopů je, že na to člověk má klid a když se NEBOJÍ, je všechno jednoduché. Nemám ráda řeči o tom, že si to člověk musí ohmatat a nasát vůně apod. řeči. Já například při návštěvě knihkupectví nevím, co jsem tam chtěla vlastně kupovat, pokud to nemám napsáno na papírku hihihi. Tak vždycky z toho množství zblbnu.....

Končím, já vím, je toho mnohem víc, ale TADY u těchto jsem určitě nejméně jednou nakupovala a nikdy nebyla zklamaná, rychlostí dodání ani kvalitou....To není reklama, já ráda povídám......

Za chvíli mi příjede Rohlik.cz s nákupem, tak to pro dnešek skončím....

Klidný den všem.
A díky za vaše návštěvy u mne, cením si jich.....
💖💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...