sobota 28. května 2022

...větrná sobota,

 i když nás s panem Há se to netýká, jsme doma. Vnoučata jsou na chatě se spolutchány a mladí za nimi odpoledne pojedou. Zítra na skok přijedou k nám....

Nebe nad Olomoucí.....






Dopoledne jsem uklízela byt, zbývá mi jen ložnice, ale chci převlékat postele, tak zítra...Moje záda mi děkují, hihihi.
Kdo bydlíte v okolí Rapotína vězte....Dcera byla na pracovním pobytu ve Velkých Losinách a cestou zpět se tam zastavili a koupila tak dobré uzené maso, jaké jsem už dlouho nejedla. Neznám dodavatele, ale musela jsem to sem napsat. Dobře uzené, nepřesolené, prostě špičkové....

Takže tak, koukáme s panem Há na tenis v Paříži/ Roland Garros.
To mne vyhecovalo jít po stopách tohoto mladého muže....

Klidný den a zdraví všem.
Venku mraky temné jako noc a zadul prudký náraz větru, až jsem se lekla....
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...