pondělí 9. května 2022

...dneska nevím,

 co nás čeká po návštěvě lékaře/s panem Há, že.

Venku je oblačno, ale zima už není. V bytě je chladněji, než má pan Há rád.....

Tak od rána koukám na PC a zase sem něco přihodím...

V Číně moje oblíbená rodinka slaví Den matek/i babičky jsou matky, že. Malý klučík má cca 16 měsíců, ale má se velmi čile k světu...


A v USA mladá rodina v minulém videu dokončila práce okolo svého domu. Ten postavili celý sami, minule zaseli semeno trávy na holiny okolo něj.  A v tomto včerejším videu začínají rekonstrukci jakéhosi starého domu. Uvidím časem, jestli ho koupili, opraví a prodají nebo co bude dál....


U Krampolinky z Kroměříže jsem zase nakoukla do světa háčkování....


U Danielky  jsem si početla její úvahu nad glutamanem, jeho klady i zápory. A jak to u nás v těle s ním je....

S Kirsten a Joergem jsem nakoukla do lesů Anglie. Tuto dvojici neznám, nevím, co je jejich náplní videí, ale tohle se mi líbilo. Domk v lesích na rekreaci, byli tam na víkend a celé nám to tam ukázali. Mne zaujaly staré kliky u dveří a zachovalý vzhled domku. Uvnitř elektřina a vybavení současné. Podle nákresů je to jen část původního velkého domu z 16. století /1500 ?/. I ten krb mne zaujal, ten je s komínem postavený jakoby mimo dům, ale když to bylo součástí dalších budov, asi to nebyl úmysl.
Nechávám si je v oblíbených a uvidím, kam mě zavedou....


Evolekotule s rodinou už jsou v Mexiku.....

A co je nového u nás ????



A ještě kousek na východ....

Tam  vojenská přehlídka v Moskvě. Záběry z Ukrajiny jsou přehlídka v praxi.

Na chvíli vykouklo sluníčko.

Jdu něco dělat....

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...