středa 25. května 2022

...a od včera odpoledne

 tady prší. Už to bylo potřeba. 

Jen začalo zrovna v okamžiku, kdy jsem vyzvedávala vnučku ze školky a vedla jí na zpěv. Domů jsem dorazila zpocená/bylo jako ve skleníku a i přes deštník mokrá....Byla jsem ještě ve městě v řeznictví a když už ve městě, tak do http://www.pekarstvisazava.cz. Jejich rohlíky miluju, teplé, voňavé. A minule jsem koupila mrkvový chleba, tak jsem včera musela zase....

Dneska silně pod mrakem a pěkně prší, dalo by se říct nepřetržitě.....Ale na fotkách to moc vidět není, jen ta křupavá zeleň......




Dcera mi včera poslala fotky triček a kraťásků, které jsme spolu koupily u https://www.sijemesrdcem.cz/blog, dcera je s jejich výrobky moc spokojená. Nejen s kvalitou šití, materiály, barvami ale i cenami, no většinou.....hihihi.
A určitě nejsme jediní, kdo u nich nakupuje.
Začaly jsme před lety softšelkou a teď se tam obléká i dcera...


S teplem nové kraťásky i trička pro vnoučátka....

💖

V podmračeném ránu jsem se dívala na další videa mladého muže z Vietnamu. Narazila jsem na něj před několika dny a moc mne zaujalo, jak nezakrytě ukazuje svůj  svět, JAK se také žije jinde. Dalo by se říct v absolutně jiném světě. Na malé farmě v horách žije s matkou, mladou ženou a dvěma malými dětmi. Práce, práce, práce a stejně problémy s tím, uživit se. Tak se rozhodl založit ještě jednu farmu výše v horách. Našel místo, stavěl přístřešky z bambusu, klučil pěkně srázné zarostlé stráně, sil ryži, plel a sám sklízel doslova primitivními nástroji. Sám a sám, jen se štěnětem a poraněným papouškem, kterého našel při hledání něčeho k jídlu.....Sbíral výhonky bambusu, různou zeleň, trochu taky lovil do ok zvěř.... Udřený, hladový....
Když jsem viděla jeho poslední videa, chtěla jsem vědět, jak to začalo a tak jsem zkoukla všech 125/129 ? videjíček. Bylo to skoro jako koukat na film a nebo ty hry, co dávají v TV a mladí lidé žijí v divočině. Ale oni jen JAKO a na chvíli. U něj to je z nutnosti, otázka přežití  jeho i jeho rodiny.
Už si trochu vydělal prodejem výdobytků, pěstuje kuřata/slepice, prasata, kukuřici....
Už líp žije/bydlí....a líp jí. Ze začátku neměl nic, spal na bambusovém loži bez čehokoliv, unavený a špinavý.... Musí to být velmi těžký život, takový si mi, zhýčkaní Evropané, ani neumíme představit....Zvláště někteří mladí u nás si neváží toho, co tu máme....
No nic, můžete se kouknout tady.....


💗

Po delší době příspěvek u https://www.zalitobetonem.cz/blog/ , pravidelněji jsou na Instagramu.
💙

Další zahálčivé dny na mexických plážích, než pomocí trajektu odplují  do Střední Ameriky.
Pravidelně na Instagramu.
💚

Malé sušenky s kvítky na stránkách https://www.neplechanaplechu.cz/blog....recepty nejen sladkého pečení.....
Taky na Instagramu.
💛

Jednou je pekla i tato mladá žena, v minutě 10,14 dělá dceři palačinky s květy.....
Má Instagram.


💜

A na konec jeden moc pěkný pletený vzorek krok za kroke. Tedy, očko za očkem.


💕

Za chvíli mi přivezou nákup/rohlik.cz. Taky jedna skoro nemyslitelná věc, před několika málo lety...Tyhle služby....
Tak končím, dneska už toho bylo dost.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...