sobota 14. května 2022

...sobota....

 Včera jsem byla dopoledne vyzvednout balíček od Vlněných sester.... Cestou jsem vyfotila růžově kvetoucí kaštany, kterých je tady v Olomouci spousta. Minul čas růžových japonských třešní a nastala doba kaštanů. Tady u knihovny je starý bílý....



A obsah balíčku....


Cestou domů jsem se zastavila v OBI pro terakotové květináče, hlínu a koupila jsem si dva nové hrnce na vaření. Už potřebovaly vyměnit ty dva přestěhované....Ještě tři dny a jsme v Olomouci dva roky !!!!!
Takže jsem po obědě uklízela balkon, přesadila kytky a padla jsem za vlast. Bylo dusno a teplo, ale nespadla ani kapka i když chvílemi to vypadalo na bouřku....

Dneska ráno jsem už nešla spát. Obstarala jsem pana Há, potřebuje mě teď na všechno....A potom jsem uklidila byt, vyhodila odpad/hrnce taky, hihihi a zalila kytky. Pan Há spí, počkám až vstane a převlékne se, dám prát prádlo a co se týče domácnosti, budu mít hotovo. Dneska vařím rychlý oběd, brambory a květákový mozeček....Musím vařit jednoduchá jídla, panu Há je pořád slabo, ještě má i teplotu, a chuť k jídlu veškerá žádná....





Větrám i deky, kterými se pan Há přikrývá, když je mu zima....A já jsem vedle něj v triku a toužím po otevření dveří ven.....


Je deset hodin, budu volat své mamince, pak vařit a po obědě chci plést....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...