neděle 8. května 2022

...část dnešního

 svátečního dne ztrávíme s dcerou. Děti s tátou jsou na chatě, dcera sobotu věnovala práci/příprava přednášky a dneska se chce odpoledne v práci na chvílizastavit. A předtím bude chvíli u nás....Od nás k nemocnici je co bys kamenem dohodil. Tedy Železný dohodil.

Venku dost chladno, trochu pod mrakem, jsem ráda, že se olistily stromy. Jen jasan je pomalý. Kvete šeřík a ostatní stromy. Na výpadovku je vidět minimálně. A je i větší klid.




Moje rok a půl stará pilea a pod ní na fotce její miminko, které mám připravené pro Simonku.



Roste.

Jinak nic nového, pan Há ještě spí, já budu chystat oběd. Dneska s dcerou uděláme "dršťkovku" z hlívy a k tomu lívance s kimči. Prostě takový sváteční oběd, hihihi.
Minulý týden mne dost vyčerpal, tělesně, ale hlavně psychicky.....takže klídek a pohoda, to je to , co potřebuji nejvíc.

Klidný sváteční den všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...