pátek 13. května 2022

...po dni

 plném pádů a vzestupů....jsem na chvíli tady. Panu Há klesají a padají teploty/až 39,6 tak rychle, že to má vliv nejen na fyzickou stránku/pády, ale i tu vnitřní/vysoký cukr, aniž by jedl.....Takže včera moje cesta k jeho lékaři, pak do lékárny, vaření, kontrola jeho glykémií, špatně spím....On tedy taky, proto i já. Dneska jsem vzhůru už od 4 hodin ....

Tak rychle něco jiného....třeba o mé ruční práci....Pletení. Zatímco všichni už mají MKAL s Vlněnými sestrami hotový, já kus krajky párala. Zase jsem si špatně přečetla značku v návodu a místo dvě splést hladce jsem pletla dvě splést obrace. A teprve video mě na to upozornilo, měla jsem krajku takovou staženou. A protože nikam nespěchám, už jsem zase tam, kde jsem byla předtím....A je to cca čtvrtina práce.


Tady je poslední povídání s VS, kdy jsem si svou chybu uvědomila....


A tady ještě Instagram....



Ve středu mi kurýr přivezl dva balíčky od LOKLOK , brněnské firmy. V jednom balíčku byl startovací set na výrobu nápoje, ve druhém 6 litrových láhví hotového nápoje ve třech příchutích.
A hlavní inspiraci jsem našla u Katorovo. Přes všechen splín musím omezit deckování po večerech. A nahradit něčím zdravějším.....
Jednu láhev už jsem načala, tu bez extra příchutě, originál. A v budoucnu chci zkusit tu od katorovo, s červenou řepou....


Po několika dnech letních teplot je dneska chladněji a pod mrakem.




Nojo, oni jsou vlastně ledoví muži, navíc dneska pátek 13.
Hihihihi.
Jdu.

Klidný den všem.
A zdraví.....
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...