pátek 20. května 2022

...zase je týden

 pryč, točí se to jako na kolotoči. Občas se z toho může člověku zamotat hlava.

Včera bylo horko a slunečno, byla jsem v Zásilkovně pro balíčky a na nákupu...Dneska se ochladilo, chvílemi spadne pár kapek a hodně se zazelenalo. I ty letošní "vykopávky" nejbezpečnějšího internetu v Olomouci, hihihi. A už kvetou bezinky....





Včera jsem taky dopletla a začistila můj šátek Ariadne z MKALu u Vlněných sester. Dneska jsem ho napařila, objevila taky ještě jednu nitku na zatažení.... A vyfotila, pan Há spí a jinak mě to nenapadlo....
Pleteno z domácích zásob od Vlněných sester. Žlutá a terakotová Jawoll a hnědá Arvetta. Mně osobně se líp plete z Jawollu, Arveta je víc nitkovitá a chlupatá...



Mám nachystáno na další projekt, jen to musím dát dohromady a i to mi chvíli zabere. Mezitím mám nahozeno na další ponožky pro pana Há.....
Moc toho nezvládám, péče o pana Há/a domácnost mi bere dost energie/i psychiky....Takže už jsem se přistihla při spánku vsedě během dne. Ale na druhou stranu mě ruční práce moc uklidňují a vřele je doporučuji....i proti depresím a atakám úzkosti.

Jdu dát vařit fazole na fazolový salát, pan Há měl včera chuť. A uzené. Uvidím, jak to bude s chutí při obědu...

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...