středa 1. června 2022

...než se otočím

 je už zase středa....

V pondělí jsem byla s dcerou pro vnučku a čekala jsem na ně před školkou. Jasno, řeka, cyklistická stezka okolo Moravy, mladí veslaři na tréninku. A jeřáby. Olomouc je městem jeřábů, všude se něco staví....





Byly jsme v optice, dcera chtěla "odsouhlasit" brýle, které si vybrala...OK, hihihi....

Dneska jsem pro změnu byla za pana Há u jeho lékařky ve fakultní nemocnici. Jeho přítomnost dneska nahradila čtečka k senzoru, ze které si stáhli data...Ach, ta technika. 
Domů jsem šla pěšky, bylo krásně, slunečno a teplo. Teď už se to zase kalí....a zase víc fouká.




Tráva/jetel je dost vysoká, ale město se sekáním čeká, jak to bude se srážkami a teplotami. Aby ty trávníky nebyly spálené sluncem až na hlínu, jako byly třeba před dvěma lety....




Jinak je u nás doma klid, pan Há se zotavuje, s chůzí je to lepší....ťuk, ťuk...
Začala jsem plést svetřík, snad sobě. Ale ještě to není na fotografování....

Čtu.... Elektronicky/i tiskem, vyšlo páté pokračování Roberta Galbraitha / nebo-li J.K.Rowling.../.



A taky sledujeme tenis v Paříži.
A já cestu evulekotule s rodinou Světu vstříc, opustili pobřeží Mexika a směřují do vnitrozemí.

A z receptů na YT jeden na "palačinky". Objevil se na několika kanálech, tady ve zdravém spojení s cibulkou. Jiní placku potírají olejem s moukou, popřípadě ochuceným olejem s moukou...A potom rafinovaně nakrájí/i vícekrát dokola, smotají a znovu vyválí. Koukněte.

...magické ingredience...


A už je toho dost....hihihi.

Klidný večer všem.
A zdraví.
Važte si ho.....
💖💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...