neděle 12. prosince 2021

...zatím mrzne,

 sníh křupe pod nohama, chladno štípe do tváří....

Nějak jsem nemyslela a vyplýtvala vejce, takže jsem šla na nákup do Terna. Hned po osmé hodině a nikde nikdo, venku i v obchodě. Jsem ráda....






Včera jsme upekli, s panem Há, první dietní cukroví, kokosové ze strojku. A dneska, když jsem vařila oběd, to on maličko potřel čokoládou.... Teď zaschnout a uklidit do krabice na balkon. V podvečer si připravím nějaké těsto a upeču to, až se vrátím zítra z hlídání u mladých....A ještě v úterý. Ve středu jdu po obědě pro Simonku do školky a bude nás teta Klárka stříhat. No a pak dopeču zbytek....



Jinak u nás klid a pohoda, jako u seniorů, my nemáme kam spěchat, že.

Ve středu měly holky z toxikolky v Ústí sraz v hospůdce, tak jsme psaly, my z Olomouce jim do hospody... Chvála za sociální sítě, hihihi. Jen jedné věci mi bylo líto, psala Alena, že tento víkend hlídá vnoučata. Ale proč je mi TO líto ? Její syn/35 let, neočkovaný, byl pozitivní, bylo mu strašně špatně a za 10 dní nemoci ztratil 12 kg na váze. Snacha/stejně stará, očkovaná, byla pozitivní s lehoučkými chřipkovými příznaky. Takže kovid si nevybírá.....Chvála za očkování.

                                   Její mladí si potřebují odpočinout, tak hlídá, byl to prý masakr....... Nějaký smysl to musí být.To očkování. Zvláštní je, že v sociálních službách/zdravotnictví apod. je povinné očkování proti žloutence a na žloutenku je mortalita minimální. A kovid, co to může kosit....vadí.

                                                  Klidnou třetí adventní neděli všem.
                                                             💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...