sobota 4. prosince 2021

...prudce se ochladilo,

 ale sníh u nás v nedohlednu....

Tak po obědě sedím u počítače a sleduji svá oblíbená vide na YT...

Dvě mi dneska udělala radost.

Na prvním, z Tchaj Wanu, dneska nic moc jídla a vaření, zato kuchala lastury a vyndávala z nich perly. Určitě to množství perel ve dvou polovinách lastur nebylo jen za jednou, to je mi jasné. Určitě nějakou dobu sbírala. A  nakonec nás provedla výrobou svých šperků. Je moc šikovná, má spoustu zájmů, nejen vaření a zahradu. A určitě je to inspirace třeba z korálků nebo kamínků.


💗

A druhé je z Japonska. Mladá svobodná dívka, dle jejích slov pracuje v kanceláři...Dneska se chystala do divadla, ale ještě předtím si kupovala šperky, aby si udělala radost. A u ní je toho vaření dneska dost. Všechno lehce pod vlivem blížících se Vánoc. Vtipné byly "poklopy" pro košíčky ke kávičce.... Kromě jiného jídla, které mne mnohdy inspiruje k pokusům.


💜

Víc toho sem dávat nebudu, abych to nezahltila...hihihi.

Hezký podvečer všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...