neděle 5. prosince 2021

...včera byl všude po

 republice sníh, jen u nás hnědo a holo. Ale mrazivo a zimně. Zato dneska jsme vstávali do pocukrovaného rána.





A ještě kuk na moje vánoční/velikonoční kaktusy. Ten na stolku je od Uršuly.



Dostala jsem sms, že mám v Knihy Dobrovský v Šantovce připravené knihy. Chtěla jsem jít dneska brzy ráno, ale při pohledu na sníh na chodnících atd. to nechám na zítra dopoledne, až to lidi prošlapou....Nerada bych s sebou někde buchla a něco si zlomila.....
Knihy jsem objednávala po dohodě s dcerou, jednak abych nekupovala něco, co už mají a druhak aby ona nekoupila to samé. Máme dost podobný vkus.
Takže zítra.
Dneska odpoledne jsem chtěla připravit těsto na perníčky, uvidím.

Na mých oblíbených kanálech na YT od včera nic nového, ale upoutávka na pečení s profesionální cukrářkou a kuchařkou Annou Olson. V Ústí jsme měli na TV i pořady s vařením/ např.Paprika atd. a tam jsem jí sledovala pravidelně. Tady máme jen základní TVprogram a sportovní kanály. Tak jsem to chtěla. Stejně nejvíc koukáme na sport a zprávy. Takže ráda na ní kouknu na internetu. Tohle video je skoro 2 roky staré, pečení několika různých tvarů ze stejného těsta. Mě nejvíc nadchly ty minirohlíčky.



Musím se podívat na její novější videa, určitě něco najdu, co mě nadchne a bude třeba i inspirovat.

Klidnou druhou adventní neděli všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...