středa 22. prosince 2021

...pocukrováno, mrzne

 a ranní sluníčko.

Tak začal můj dnešní den. Tento týden mám přesný rozvrh, abych pomalu, ale v klidu, dala do pořádku celou domácnost....Hihihi, jako kdybych se jindy nesnažila. Ne, včera ještě poslední nákup z Rohlíku před Vánocemi, dneska už mám byt uklizený a v poledne jedu pro Simonku do školky. Bude u nás do zítra, to přijedou mladí s Ondrou, a kaprem, a posedět. Takže plán jasný.







Na včerejší večer jsem měla na osmou hodinu večerní v kalendáři upozornění. Byl vánoční večírek s Vlněnými sestrami. Bylo to moc fajn, upletla jsem u toho od špičky až k patě ponožku, kterou jsem neplánovala, ale moc mě to u toho povídání bavilo. A sklenici vína k tomu.....



Jako vždycky jsem se i nasmála, obě jsou dobré duše a rozdávají radost, tedy prodávají, hihihi. A nejen tu materiální, ale k tomu ještě dobré slovo a úsměv. Jak včera připustily, občas se vloudí i mráček....

Dneska dopoledne je taky volací den/volám obden s mou maminkou, tak to je asi pro dnešní den všechno....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...