středa 15. prosince 2021

...mám za sebou

 dvě "hlídání" vnoučat. Bylo to fajn. Děti hodné, znáte to... S babičkou jsou děti vždycky hodné. Dneska už je Ondrášek ve škole a Simi ve školce. Ale jdu pro ní po obědě a odvezu/odvedu jí pěšky k nim domů.

Jeden den jsme odpoledne, když dcera skončila homeoffice, dělali z malých setů skleněné ozdoby a taky pekli cukroví....To už jen my dvě, protože nějak nebyl ze strany dětí zájem. No, nevadilo, alespoň jsme měly čas všechno probrat....😀




Na tyhle piplačky je dcera dobrá, trpělivá, to má po tátovi, hihihi.



A doma jsem vyndala jen letité skládané patchvorkové ozdoby, stromek a jednu kouli. Zase jsem se dívala, co jsme převezli, je toho dost, taky nás za to obdivuji....Že tu jsme jako "doma", hihihi.😀




V pondělí i včera jsem po návratu od mladých připravila těsta a pekla něco pro dceru, něco panu Há. Teď na mne čeká v lednici připravené těsto na ořechy/sladké a v plánu mám ještě linecké pro pana Há. Možná udělám vosí hnízda, ve skřínce mi straší dva sáčky piškotů, koupených pro děti na rychlou snídani, nesnědlo se.....😀 Uvidím. Dopoledne si musím vyzvednout léky na e.recept, vyzvednout balíček v Zásilkovně. Spousta práce.....
Tak tak.

Klidný den všem.
A zdraví.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...