středa 8. prosince 2021

...pokus o

 lehkost a nedramatičnost příspěvků. Drama je tu stále, ale....

Včera jsem ze zbytku příze na ponožky, 40 g , dodělala nízké ponožky pro sebe. Takže mám stejné, jako jsem minulý týden poslala mojí mamince. Na víc nezbylo, jí jsem udělala pěkně vysoké, aby se zahřála, třeba v posteli.


Pletla jsem je i na větších jehlicích, jsou volnější, ale jinak by to nevyšlo. Zbylo mi pár metrů. A ani jsem se nepokoušela o synchronizaci pruhů a barev.....


Po přečtení zpráv a novinek na Seznam.cz jsem si početla i jiné než katastrofické zprávy. Pandemie a politika.... Tuhle zprávu nevím, jaký byl pro ni důvod, ale udělala mi radost. Novináři někde vyštrachali video se zpěvem prince Wiliama a uvedli to dneska ???? Asi aby to ostatní odlehčili. Na konci, ve své reakci na tuhle "akci" sám budoucí král VB říká, že občas si člověk musí povolit i jinak nemožné, moje parafráze..../2013/

„Ale když už jednou vystoupíte z komfortní zóny, musíte se s tím popasovat,“ doplnil s tím, že je v pořádku se nebrat příliš vážně a někdy ze sebe třeba i udělat pitomce. „Jsem s tím úplně v pohodě.“ 


Dneska je tu u nás pěkně mrazivo, asi tak 4-5 mínus, lehký opar a sluníčko. Takový "městský" zimní den.

Hezký den vám všem.
💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...