čtvrtek 30. prosince 2021

...užíváme si....

 Snad bude všechno brzo OK.... Myslím tím tu nemoc kolem nás, taky hustou mlhu dneska v noci a ráno....

Letos jsem nepekla vánočku a přesto jí mám na stole, od dcery, upekla dvě menší a jednu nám přivezla. Byla opravdu dobrá.


A takhle vypadal náš stůl na štědrovečerní večeři ve dvou....



A najednou je doba mezi svátky. A máme tu děti. A zase trocha sněhu, i když později do něj pršelo....




A večer jsme vyprskali poslední prskavky....


A dneska ranní pohádky u vánočky ke snídani....



Takže tak. A jedeme dál.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛👌💜💂💂👸👮🙋😼💕😭🍏🍏🍏🍏🍏🍏🍏🐦🐌🍦🍦🍌🌰🍔🍔🌸🍡
...dnes končila vnučka.....










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...