neděle 19. prosince 2021

... a víkend

 je za námi.

Hektický, ale i poklidný. Dneska odpoledne tu byli mladí s dětmi.

Koncem týdne jsem dopekla poslední, dietní, cukroví. A uklidila stůl v kuchyni.


A včera odpoledne jsem, pro změnu, upekla perníkovou bábovku podle www.gardenandkitchen.com, Sleduji tuto šikovnou paní na Instagramu, ale váhový recept má na svém blogu.

Dělala jsem bábovku dietní, se stévií místo cukru, ale moc se mi povedla a je chuťově a konzistencí  vynikající.....mňam....Teplotu i čas jsem dodržela, bála jsem se, že se nevyklopí, ale vše nakonec bylo OK.
💗


Klidný nedělní adventní večer všem.
A zdraví....
💗💙💚💛💜





1 komentář:

  1. Zdravím Milko,trochu blogy zanedbávám,zlobí mě třes rukou.Špatně se mi pracuje s myší u počítače.
    Máš to hezké a bábovka vypadá úžasně.
    Měj hezký poslední adventní týden

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...