čtvrtek 12. prosince 2019

...poletoval sníh,

ale tady ve městě nic nikde nezůstalo ležet......
Rozkvetl mi zlatý déšť, není to barborka, bylo to ustřiženo z keře dřív než byla v kalendáři Barbora.


Dopoledne jsem byla ve městě, ve Fotolabu, vyzvednout kalendáře od mladých, jeden nám a jeden prababičce Toničce. Než jsem to ve Forum našla, druhé patro blíž ke kinu...tak to bylo všechno prohlédnuto....Knihy Dobrovský byla jedna z mých zastávek. Potom ještě do DM pro nákup potřebné drogerie, na chvíli do Tigeru a jela jsem domů. Akorát, abych udělala oběd.
Fotky jsou ze zastávky na Mírovém náměstí, to není tak vánoční jako Lidické, ale lidí na dopoledne spousta.
Typická věžička domu na rohu ulice.....nová zástavba PALÁC ZDAR místo Zdaru, co ho komunisti místo oprav poslali k zemi....Vedle historická budova České spořitelny, bohužel, jedna z mála. No, několika, co přežily panelové řádění komunistů....

Právě probíhá čtvrteční trh.
Fotky jsou ponuré, takové je dneska počasí....Už se musí svítit, když chceš číst nebo psát.


Trochu jsem šila, ale 5 cm od konce šití se mi začala trhat nit, tak jsem si dala pauzu na psaní blogu.....Uklidnit se, už jsem vyměnila horní i spodní nit, upevnila spodní člunek, teď mě ještě napadla jehla....Můžu zkonstatovat, že sehnat KVALITNÍ jehlu do mého stroje Janome je pěkný oříšek. V obchodě s galanterií ve městě mají jen jeden druh, prý ten lacinější. Dražší prý nikdo nechce....No nevím. Tak zase eshop. To už je třetí jehla v pár dnech....Prostě můj stroj je citlivka na mikromilimetrové ohyby. Spíš bych řekla , že byla hnusná niť, ta se zadrhla v jehle a ta malinko cukla....Niť už je v koši.....hihihi. Už jsem se uklidnila.

Hezký klidný čtvrteční večer všem.
💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...