neděle 8. prosince 2019

...dneska je

dost světla, bude to tím, že nejsou ty těžké mraky... A hned je všechno optimističtější.....
Ale podle předpovědi se to zase pohorší....

Nedávno jsem psala o jedné mladé Švédce a jejích příspěvcích na You Tube.
Northern Heart
A v jednom mě zaujala otázka a její odpověď, proč mají všechny, skoro všechny, domy ve Švédsku červenou barvu. No, moje angličtina poslechově stačí tak na pletení, vaření....filmy..., tak jsem se koukla u nás. A tady je vysvětlení, myslela jsem si to....hihihi.
https://www.drevostavitel.cz/clanek/svedske-falunska-cerven-na-drevostavby

Dneska vařím, jako doopravdy, ne jen ohřívám. Bude hovězí polévka s knedlíčky a rajská.

A ještě náhled do života naší dcery a její rodiny. Včera dopoledne chtěla poslat recept na perníčky, ty naše, ozkoušené.


A tady mají nové legíny, co jsem šila....To by bylo, aby se na fotkách nepitvořily. A to jsem vybrala tu nejméně pitvořící, hihihi.


Včera jsem ušila Ondrovi další, ale kratší, na víc látka nestačila. A Simonce budu šít dneska. Musím to překonat a zase něco smysluplného dělat. Navíc nasyslené látky za chvíli nebudou stačit rozměry a co pak s nimi...Ale to už jsem psala.

Jdu něco dělat....
Tak zatím.....
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...