neděle 1. prosince 2019

...mrazivá noc,

mrazivé ráno.

V pět ráno byla bílá mlha, teď pomalu stoupá....
Pan Há říkal, že v šest solili silnici, asi hlavně pro trolejbusy, jezdí ty nové, lehké a asi jim to pěkně klouže.


Včera jsem z domácích zásob udělala adventní svícen, do misky na nožkách od kolegyně Jiřky z práce...


A tady už svítí....


Ušila jsem Simonce legínky, ale jako obvykle jsem při nákupu látky koukala na vzor a ne na elastičnost, jsem zvědavá, jestli jí budou...No, dcera má přítelkyně s menšími miminy, tak to snad nepřijde nazmar. A já ušiju jiné z jiného matroše... A to tu látku mám ještě v modrém pro Ondru....Ach jo, příště musím potáhnout látku v prstech...
A taky nemůžu za žádnou cenu najít širokou gumu. Určitě vím, že jsem jí kupovala....


z venku je slyšet charakteristický zvuk zimy, škrábání skle u aut...Nojo no, už je to tady. Má být týden chladněji, pak se má zase "oteplit", uvidíme.

Tak zatím.
Hezkou první adventní neděli všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...