čtvrtek 19. prosince 2019

...mlha, mlha, mlha....

Už několikátý den je celé dopoledne pěkná mlha. Po obědě se to trochu rozpustí, ale nic moc. Listopad v prosinci.
Dneska se dokonce přidal mrazík, je -3, tak to zase nezajedu na domek a za maminkou. Ale mluvíme spolu obden mobilem a sestra už je taky v důchodu, tak může seběhnout z horního bytu....
Prostě já k řízení potřebuji jistotu, v tomhle případě neklouzavou....Budeme jim kupovat o víkendu kapry, stejně tam tedy pojedeme....A budu mít i cukroví pro maminku, dneska ještě není hotové....


Světýlka na zácloně to v bytě trochu projasňují náladu, ale je to letos taková "severská" zima, tma a navíc ta mlha to umocňuje.


Evulekotule...psala o vánocích v krabici a rodinných zvycích. Myslím, že je máme všichni. Možná jen ti nejmladší po svátcích všechno vyhodí a další rok začínají od znovu....
I já mám krabice na všechny příležitosti. Třeba se stromečkem, skládaný patchwork, z jednoho kurzu ještě se svobodnou dcerou. Taky měl stromeček každý v rodině, nevím, kdo ho ještě má. A to samé je s andělem ze špalíčku dřeva podle Moniky , už před několika lety....


Dneska  dopoledne peču, konečně...., zbytek cukroví, těsta mám v lednici. A chtěla bych zabalit dárky. Protože je mám halabala na křesle v ložnici, kde jsem převlékla a poklidila. Ne, že bych dělala nějakou ložnicovou vánoční výzdobu....Na to tak zase moc nejsem.

Jdu....
Ještě si přečtu oblíbené blogy a jdu rozehřívat troubu....hihihi.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...