úterý 10. prosince 2019

...dneska žádný

pohled z okna, protože je tam pořád to samé.....
Slibují sníh, tak jsem zvědavá.
Klid "na lůžku" se pomalu vyplácí, tlak se normalizuje a je mi opravdu líp.
S tím klidem na lůžku je to blbost, pocházím po bytě a věnuji se normálnímu životu. Samozřejmě. Chodím i ven, když něco potřebuji....
Dneska ráno jsem tu něco uklidila, tu něco vyndala z krabice vánoce.

Velmi pomalu pletu, ale snad i to zlomím. Nikam nespěchám, za mladými do Olomouce jedeme až před Silvestrem.
Pletu z dvojité Merino Spring od Vlnapu, je to ještě ze zásob miminčích časů....70% acryl, 30% merino vlna. Příjemné.
A zase si přečtu nějakou kapitolu o Vánocích. Připomenutí.


Ušila jsem každému vnoučkovi ještě jedny legínky, Ondrovi s kosmonauty v modrém, Simi už jsem minule ušila ve žluté, ale myslím si, že jí jsou malé....A Simonce veselé kytičky. A chystám se ještě na jedny, ještě tu mám kus látky. Od ledna jde do školky, tak to užije....
Naučila jsem se dělat nové spodní lemy a moc se mi to líbí. Lepší, než vsazovat náplety  nebo náplety z téže látky. Je to, de fakto, o krok míň. A to mám ráda, hihihi.


Venku bylo ráno pěkně, v noci dokonce svítil měsíc bez mraků. Ale, už se to zase plní mraky. Že by ?
Dneska mám v plánu jen pár drobností, čekám balíček od České pošty, a znáte to, že....

Jdu si s něčím hrát.

Hezký 10.den prosince všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...