úterý 3. prosince 2019

...další mrazivý den,

byla jsem si nechat napsat léky, popovídat s panem doktorem....mám vyšší tlak....Pak jsem ještě zajela k nové paní zubařce zjistit si její pracovní dobu a nový telefon. Ozvou se mi....

Fotky jsou z rána, teď už je celé nebe zase ocelově šedé....


Košíčky s pletením mám už dva.
Ale, vzhledem k mé neschopnosti zůstat sedě na místě, je to asi na delší dobu. Dostala jsem nové léky, tak se budu měřit a sledovat. A něco na uklidnění.....


Je po obědě, já si sedla se uklidnit k pc, našla jsem moc pěkné povídání a obrázky, takže si to asi zpětně všechno projdu....
Příprava na zimu na švédské farmě, ve druhém videu......mladí lidé, sympatičtí.....
A ta nádherná farma....

Na prvním videu je moc pěkně ukázaná polární noc a sluneční svit, třeba jen hodinu ze dne....Pro mne nepředstavitelné....


                                        

Ani jíst mi nechutná, snědla jsem tak polovinu masa !!!! v misce s nudlemi, což je tedy na pováženou.
Proto radši sedím u počítače a odvádím svou pozornost jinam, od mé osoby....Nikdy jsem na tyhle panické ataky a deprese netrpěla, to až po přechodu. Děsím někdy sama sebe. Dříve jsem byla samá práce a práce, rodina a domek. A teď, co je dcera pryč od nás a má svůj, chvála bohu, spokojený život, se cítím podivně "sama". A to nejsem. Mám okolo sebe dost lidí, co mě potřebují...No nevím, snad to zase po roce a něco.... zvládnu.....
Proto šiju atd. Ale momentálně si říkám, že jsem okolí zasytila svými výrobky, a že mi to nejde jako dříve, a že než to dopletu, bude to malé, a že to třeba ani dětem nedává, je mikinová doba....Prostě pořád nějaké pochybnosti.
A dost !!!!! Dost fňukání.....
Jdu kouknout na další díl švédské krajiny.....

Hezký den všem. 
💗💙💚💛💜


2 komentáře:

  1. Miládko,videa se mi také moc líbí a fotografie.U nás to vypadá podobně a je dost velká zima,ale nemrzne.Panickou ataku jsem měla před pár lety a tak vím,co to je.Než jsem na to přišla,díky jednomu pořadu v telce a dostala na to patřičné léky,byla to muka.několikrát za den jsem umírala.Asi za dva roky jsem se toho zbavila a už nikdy se to nevrátilo.Někdo s tím bojuje pořád.Chodila jsem do práce a kolegyně o tom věděly a pomáhaly mě to překonat.Pracovala jsem v účtárně se samými děvčaty.Přeji Ti,aby ti bylo brzy dobře a je fajn,že pořád něco děláš a máš své koníčky.Mně hodně na všechno pomáhá fotografování,čtení a teď hodně háčkuji.Měj se hezky Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Adoptujte si psa nebo kočku a bude Vám lépe ! Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...