sobota 21. prosince 2019

...zítra bude

slunovrat....
Už jsem unavená z té ustavičné mlhy a podmračí.

Tohle jsou záběry ze včerejšího dopoledne, z procházky a návštěvy Zásilkovny, měla jsem tam balíček od ultrarychlých Vlněných sester.....děkuju....
Odpoledne se vyčasilo a bylo dokonce i sluníčko, ale večer už zase začaly táhnout od severu mraky. A dneska je pod mrakem a po dešti.
Včera jsem tu ani moc nebyla, naplánovala jsem si toho dost.
Uklidili jsme s panem Há celý byt, on šel pak na nákup /brambory/ a okouknout , jestli už prodávají kapry. Slíbila jsem mamince a sestře koupit.. Tak dneska dopoledne.

.......Taky jsem pekla perníčky, no, radši to dělám ve skupině /dětí a dcery/, samotnou mě to moc nešlo, ke konci.
......Taky jsem balila nějaké dárky, ještě musím maličkosti dokoupit.....ale opravdu jen maličkosti, hihihi.


Já letos kapra nedělám, jsme jen my dva a do mrazáku se mi to nechce dávat, mám radši čerstvého kapra, neprošlého mrazem. A taky  nějak na něj nemám chuť. Koupila jsem lososa a uvidím, jak si vymyslím štědrovečerní večeři.....
A tím ale nemyslím opouštění našich rodinných zvyklostí navždy, to jen letos. A znáte to, změna je život.

Tak jo.
Zatím.....

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. Tohle počasí nemám vůbec ráda.U nás je stejně.Dnes jsme byli v Liberci a tam lilo jako z konve a sníh není ani na Ještědu.Miládko, přeji Tobě a Tvé rodince krásné prožití vánočních svátků.Mějte je radostné a bohaté.
    Jitka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...